<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #50 I Made It

#50 I Made It

2010年06月30日

はようございます(*・ω・)ノ
今回のPVはKevin Rudolfが Lil Wayne & Jay Seanをfeatした『I Made It 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ I Made It by Kevin Rudolf ft. Lil Wayne & Jay Sean ]


Lyrics:::::

Yeah Cash Money Heroes

Cash Money ヒーローズ

Private jets, polish

プライベート・ジェット、ポリッシュ

Fly

飛べ

I look up to the sky and now the world is mine

空を見上げる、そして世界は今俺の物

I've known it all my life

それをずっと確信していた

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I used to dream about the life I'm living now

今の生活の事をずっと夢で見ていた

I know that there's no doubt I made it, I made it

間違いなく俺は成功した、成功した

I rose from a city where no one believed in me

誰も俺の事を信じない街からはい上がってきた

But I never gave up the fight, yeah

しかし諦めた事は無い

But now I'm on top

でも俺は今、トップにいる

I told you to let it rock

俺の曲を流しておけと言っただろう

Now money's falling from the sky

今は空から、お金が降っている

I made it

俺は成功した

I look up to the sky and now the world is mine

空を見上げて、世界は今俺の物

I've known it all my life

ずっとそれを確信していた

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I used to dream about the life I'm living now

今の生活をずっと夢で見ていた

I know that there's no doubt I made it, I made it

間違いなく俺は成功した、成功した

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I made it

俺は成功した

Yo listen, see I don't live for glamour and I don't care for fame

聞け、俺はグラマーの為に生きない、名声なんて関係ない

I'm in this for the love of the game

音楽の愛情の為にやっているんだ

Funny how things can change

物事の移り変わりは面白い

They didn't believe in me then

当時は俺の事を期待なんかしてなかった

Now they calling my name

今は俺の名前を叫んでいる

Now look who crashed in

誰が来たか見てみろ

They didn't want to know me back then

昔は俺の事なんて全く眼中に無かったのに

But ever since I done gone platinum

俺が100万枚以上セールスした時から

Everything turned around and now the sky is falling down

全てがひっくり返り、今は空が落ちて来ている

I look up to the sky and now the world is mine

空を見上げて、世界は今俺の物

I've known this all my life

ずっとそれを確信していた

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I used to dream about the life I'm living now

今の生活の事をずっと夢で見ていた

I know that there's no doubt I made it, I made it

間違いなく俺は成功した、成功した

Came from the gutter, looking like my mother

俺はどん底から現れた、母さんに似ている

Made it to the goal line straight out the huddle

計画を立てゴールまでたどり着いた

Cash Money gold mine, Weezy stay loyal

Cash Moneyの金山、Weezyは常に忠実を示す

Boy we getting money like we just found oil

オイルを見つけるかの様に儲けている

Uh, and that's word to my red flag

そして俺はブラッドの旗に誓う

I live first and leave the bullshit dead last

人生を最初に思いっきり生き、くだらない事は放っておく

I lay it down so hard I get a bed rash

俺のラップは余りにも強烈で発疹ができる

And I just tell them to loaf shit when the bread pass

そして儲けるチャンスが来たら、あいつらにつっ立ってろと言う

Staring at you from the top of the game man

業界の頂点からお前を見下し

I might drop the world if I change hands

俺が手を変えようとしたら世界を落としてしまうかも

Uh, it feel good to be here

ここに居るのは気持ちいい

Weezy in the building, got this bitch rebuilt

Weezy参上、このビルまでも改築

Young Money

Young Money

I look up to the sky and now the world is mine

空を見上げて、世界は今俺の物

I've known it all my life

ずっとそれを確信していた

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I used to dream about the life I'm living now

今の生活の事をずっと夢で見ていた

I know that there's no doubt I made it, I made it

間違いなく俺は成功した、成功した

I made it, I made it

俺は成功した、成功した

I made it, I, I, I made it

俺は成功した、成功した

I made it

俺は成功した

Yes I did, yes I did

俺はやった、やったんだ

Yes I did, yes I did

俺はやった、やったんだ



とっぷはSLのなかで小さくてもいいから、ここに居るのは気持ちいい
と感じられるような場所を作ることが夢です。。。
それにはまだまだSLの中でできることをふやさないと。。。
いつかそのような場所が作れるといいなぁ。。。



#50  I Made ItHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#50  I Made It

Posted by Top(兔楓) at 06:00│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。