<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #59 Rock / Akon ft. Filapine

#59 Rock / Akon ft. Filapine

2010年07月10日


んにちわ(*・ω・)ノ
今回のPVは Akonが Filapineをfeatした 『 Rock (NEW!!! 2010!!!)* 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ Rock by Akon ft. Filapine ]


Lyrics:::::

I know you don't really want me to make it

君が本当は俺に成功して欲しく無いのはわかってる

I know you hate the fact that I'm so fly

俺がカッコイイ事が嫌いなのも

And I see you like what you see and want to take it

そして俺の持っている物が好きで奪いたいんだ

I know you really don't want to die

本当は死にたく無いって事はわかってる

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You don't want anything to be your pain

君は自分の苦しみになるものは何も欲しくない

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You got more to lose than you got to gain

君は得するよりも失うもの方が多い

I'm trying to understand the reason you wanna hate Akon

君が俺を嫌う理由を理解しようとしている

Feel the beat, can't stop now

ビートを感じて、もう止められない

You trying to get in the way to make a n*gga straight slow down

君は俺の邪魔になって、勢いを無くそうとしている

But you know we won't stop now

でも、俺達は今更止まらないってわかるだろう

What about the crooked cops?

ひねくれた警察官は?

What about the liquor shops?

酒屋は?

What about the things we do when it come to holding the block?

近所を支える為にやっている麻薬の売買は?

What about the fake ass hoes?

猫をかぶった女達は?

What about them with no clothes?

その服でさえない人は?

What about they'll do anything that you want them just show them the doe?

金を見せたら彼らが何でもやるという事は?

No matter where we go

何処へ行っても

There's no one above me

俺の上には誰もいない

Akon and Filapine

AkonとFilapine

We running the country

俺達は国を支配している

I know you want to see it

君がそれを見たいのはわかってる

But you can't control us

でも、君は俺達を押さえる事は出来ない

So take my advice

だから俺のアドバイスを聞くんだ

If you can't beat us, then join us

俺達を倒せないのなら、俺達の方に加入しな

I know you don't really want me to make it

君が本当は俺に成功して欲しく無いのはわかってる

I know you hate the fact that I'm so fly

俺がカッコイイ事が嫌いなのも

And I see you like what you see and want to take it

そして俺の持っている物が好きで奪いたいんだ

I know you really don't want to die

本当は死にたく無いって事はわかってる

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You don't want anything to be your pain

君は自分の苦しみになるものは何も欲しくない

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You got more to lose than you got to gain

君は得するよりも失うもの方が多い

I know they hating on me

アイツらは俺の事を嫌っている

Calm when it's plain to see

明らかだ、俺は落ち着いている

My enemy is close, used to be my friends

俺の敵は身近にいる、俺の元友達

Don't know what to do, the murder's grave to me

どうして良いか分からない、殺人は俺には重過ぎる

But it's OK, I know I got it

でも大丈夫だ、俺には解決する力が有る

Then you can see my style

そうしてお前達は俺のスタイルを目にする事が出来る

Asiatic, do it like nobody every did

俺の血統はアジアから、誰もやった事が無い様にやる

I'm crunk, singing, riding in my car

俺は酔って、歌って、車に乗っている

Doing what I like and I don't care what they say

好きな事をやって、誰がなんて言おうと俺には関係ない

Don't know why they hate like that

どうして俺の事をそんなに嫌っているのか分からない

Tell me why they hate like that

どうして嫌うか教えてくれ

I see them through my window

窓を通してあいつらが見える

Trying to take everything I got

俺の全てを奪おうと

I can see it in your eyes

それがお前の目の中に見える

I'm dancing on your mind

お前の頭は俺の事でいっぱい

Well come round with me motherfucker can we do or die

こっちへ来て、生きるか死ぬかでやろうじゃないか

I know you don't really want me to make it

君が本当は俺に成功して欲しく無いのはわかってる

I know you hate the fact that I'm so fly

俺がカッコイイ事が嫌いなのも

And I see you like what you see and want to take it

そして俺の持っている物が好きで奪いたいんだ

I know you really don't want to die

本当は死にたく無いって事はわかってる

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You don't want anything to be your pain

君は自分の苦しみになるものは何も欲しくない

So come on and rock, come on and rock

だから音楽を聞いてロックしろ、ロックしろ

You got more to lose than you got to gain

君は得するよりも失うもの方が多い




SLって得するより失うもの方が多いうかなぁ。。。
SLしてるとRLの時間が足りないとか、寝不足。。。なのになんでSLって楽しいのかぁ。。。
今はすっごくSLが楽しいです・゚・(´∀`*)゚
夏のビーチに似合いそうなネイルを完成させなきゃ(≧∇≦)Vイェーイ♪



#59 Rock / Akon ft. FilapineHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#59 Rock / Akon ft. Filapine

Posted by Top(兔楓) at 10:28│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。