<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #72 You're Fly

#72 You're Fly

2010年07月23日

んにちわ(*・ω・)ノ
今回のPVはRyan Leslie の 『You're Fly 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ You're Fly by Ryan Leslie ]


Lyrics:::::

We started out as friends, now we friends with benefits

友達としてスタートしたけど、今は特典付きの関係

When the freaking begins, that's the end of the innocence

エッチが始まったら、それは無邪気な関係の終わりだ

Speaking of innocence, Baby I can remember when

無邪気と言えば、ベイビー、俺は覚えてるよ

I never used to call you, I was a gentleman

君が連絡しなかった時を、俺は紳士だった

I was on my cash grind, I had to make moves

俺は金を儲けようと、色々やらなければいけなかった

And when I got mine, I came to get you

そして俺は儲けて、君の為に戻ってきた

You couldn't believe the way I flipped it, did it that smooth

そんなに順調に儲かった事に君は驚いたろ

I couldn't believe that it was that easy to impress you

君に感動させる事がそんなに簡単とは驚いた

So I get into how I knew you were the one

どうやって君が特別だと知ったか教えてよう

You were a pretty little thing, had all the fun

君は美しい女性で、何もかも楽しんでいた

I've been to city after city looking for love

愛を捜し求める為に俺は都市から都市へ渡った

I want you

俺は君を望んでる

I wouldn't spend a penny, though I had all the change

金はあるのに一銭も使わないだろう

You made me switch styles, thinking a another way

君のせいでスタイルを変えた、考え方が変わった

And out of all these other women, I got to say

幾多の女性の中から、俺は正直

I want you

君を望んでる

You can see it when you look around

周りを見ると見えてくるよ

It's so obvious the way that everybody is staring at you

みんなが君を見る目で分かるだろ

I'm so happy that I finally found

俺はついに見つけて嬉しい

I found someone to show my love

俺の愛に相応しい人を見つけた

I noticed that your love is real

君の愛が本物だと俺は気づいた

cause I never felt anything like this

こんなの感じた事が無いから

Only when I'm around you

君のそばにいる時だけなんだ

It's reflected in the way I feel

俺の気持ちに反映されている

I'ma say it though I'm sure you know

知っていると思うけど言わせてもらうよ

Baby your fly, baby your fly

ベイビー君は美しい、べイビー君は美しい

I love the way you walk and the look in your eyes

その歩き方と目の輝きが大好きだ

Maybe it's lust, maybe it's me

それは性欲かもしれないし 本音かもしれない

But you can be sure I'll give you what you need

でも安心しな、俺が君に必要な物を与える事は事実だ

Your fly girl, and baby it shows

君は美しい、ベイビーそれは明らかだ

I would tell the world what they already know

もう明らかな事だけど俺は世間に言う

Baby your fly, take it from me

ベイビー、君は美しいよ、俺を信じろ

You can be sure I'll give you what you need

俺が君に必要な物を与える事は事実だ

Tonight I wanna try and engage your mind

今夜は君の心を刺激したい

I'm sure you must be tired of hearing the same old lies

毎回の同じ嘘を聞き飽きただろう

About how they want you but they ain't saying it right

君を求めて言う嘘を。あいつらは正しい事を言ってない。

I want you, I know you like that

俺は君を望んでる、君も好きな事を知ってる

If your feeling what I'm saying then understand

俺の言っている事に同感だったら理解して

I'ma stroke your body like it's an instrument

俺は君の体を楽器の様に弾く

I'ma show why my touch is so in demand

俺の手触りがどうしてそんなに求められてるか見せるよ

When I touch you

俺が君にふれる時

You can see it when you look around

見渡せば見ることができる

It's so obvious the way everybody is staring at you

みんなの君の見方で明らかだろう

I'm so happy that I finally found

俺はやっと見つけて嬉しい

I found someone to show my love

俺の愛に相応しい人を見つけた

I noticed that your love is real

君の愛が本物だと俺は気づいた

Baby your fly, baby your fly

ベイビー君は美しい、ベイビー君は美しい

I love the way you walk

君の歩き方が大好きだ





今はネイルづくり中心ですが、ダンスや動画づくりも大好きなので
また始めたいなぁと思っています。(≧∇≦)V♪



#72  Youre FlyHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#72  Youre Fly

Posted by Top(兔楓) at 09:25│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。