<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #29 Dance With Me

#29 Dance With Me

2010年06月09日

んばんわ(*・ω・)ノ
これはAaron Carter がFlo-Ridaをfeat.したPVです☆
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





By Aaron Carter Ft Flo Rida - Dance With Me 歌詞×和訳♪

Now would be a good time to come to the open spaced area

今が空いた場所に移動する時だろう

Under the colorful lights

色とりどりのライトの下

And wiggle and move your body to the beat of the music

そして音楽のビートに合わせて体を降って、動かす

In other words, dance!!

要するに踊れ!!

I know you wanna dance with a star

スターと一緒に踊りたいんだろ

Flo-rida, Aaron Carter baby

Flo-ridaとAaron Carterだぜベイビー

Hey, I know you wanna wanna dance with a star

おい、スターと一緒に踊りたいんだろ

Turn the lights down baby yeah we going hard

ベイビー、照明を暗くして、俺達は思いっきり行く

Party all night lil mama, that's my job

一晩中パーティーして、それが俺の仕事

Steal the show girl like somebody got robbed

誰かがカツアゲされたみたいに注目を全部浴びて

You do your thing, I'm the life of the club

君のその踊りをやりな、俺はクラブの主役

Watching my swing, are you down to adjust?

俺の踊りを見て、合わせられる?

Swerve in my lane girl, I won't make it tough

俺の所に来な、難しい事はしない

I like your friend let me show you what's up

俺は君の友達が好きだ、証明させてくれ

Hey, hold on the function gets liver

おい、待ってな、もっと盛り上がるぜ

You ready for the heat? I'm bringing that fire

準備はいいか?俺が熱くするぜ

Move to the beat, get down with Flo-rida

ビートに合わせて動いて、Flo-ridaと踊ろう

You could join in cause the shine is much brighter

もっと輝きが増すから君も参加しなよ

Turn the lights down nice and low

照明をいい感じに暗くして

Everybody moving tonight on the floor

みんなフロアで踊っている

Let's party right now

さぁ、パーティーしよう

I'm a let you know

君に言いたいんだ

You got my body burning baby out of control

君のせいで俺の体はとても熱くなっている

I could be your favorite

俺は君の一番の男になれる

Tell me what's your sign girl

君の星座が何だか教えて

Perfect picture painted

完璧な絵みたい

Number one on mine girl

俺の中では一番

You got me oh, oh, oh, oh…

君は俺を熱する

I like the way you do your thing, baby

ベイビー、君の踊り方が好き

You like my swing and I know you wanna dance with me

君は俺の踊りが好き、一緒に踊りたいんだろ

And they'll remember who you are

そして、みんな君の事を忘られなくなる

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

And I know you wanna dance with me

そして俺と踊りたいんだろ

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

Promise I can take you higher, higher, higher

誓うよ、俺は君をより高いレベルへ持って行ける

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

We gon set this club on fire

俺達はこのクラブを熱くする

You got me heated

俺は熱くなっている

When we're dancing close

俺達が近くで踊っている時

Girl I know it sounds conceited

ちょっと自惚れた様に聞こえるか

I'm the one you need most

君には俺がもっとも必要

I know you need it, need it

君には俺が必要なんだ

Show them who we are

俺達が誰だか照明しよう

Everybody's watching like we're superstars

俺達がスーパースターかの様にみんな見ている

Tell me what's your flavor?

どういうのが好きか教えて?

Do you like mine girl?

俺はどうかな?

I'm intoxicated without the wine girl

俺はワインを飲まずに酔っている

You got me oh, oh, oh, oh…

君は俺を熱くする

I like the way you do your thing, baby

ベイビー、君の踊り方が好き

You like my swing and I know you wanna dance with me

君は俺の踊りが好き、一緒に踊りたいんだろ

And they'll remember who you are

そしてみんな君の事を忘られなくなる

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

And I know you wanna dance with me

そして俺と踊りたいんだろ

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

Promise I can take you higher, higher, higher

誓うよ、俺は君をより高いレベルへ持って行ける

Cause you're dancing with a star

君はスターと一緒に踊っているから

We gon set this club on fire, fire

俺達はこのクラブを熱くする

We gon set this club on fire, fire

俺達はこのクラブを熱くする


#29 Dance With MeHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#29 Dance With Me

Posted by Top(兔楓) at 00:06│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。