<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #41 know what you like

#41 know what you like

2010年06月21日

んにちは(*・ω・)ノ
今日のPVはmannの 『 know what you like 』です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[know what you like by mann]


Lyrics:::::

M A double N

M A ダブル N

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好き、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用する人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好きで、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用している人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

Little mama, let me holler

彼女、ちょっとお話してもいい?

You a girl who ain't about the dollar

君はお金の事なんて気にしていない女性

Hold the drama and nothing shallow

問題も起こさず、軽々しくない

And I admire that so I say “hello”

そして俺はそれに感心しているから,“hello”って声をかける

A halo, cause you're an angel from above

光輪が見える、何故なら君は天からの天使

Is love what you came for?

君は愛を求めに来たの?

I'm a real man, no lame-O

俺は本物の男、くだらない男ではない

We laugh at them like LMAO

俺達はそんな男の事を大笑いする

Mann the name though, I think you like me

俺の名前はMann、君は俺の事が好きだと思う

Cause I ain't the same, oh and likely

俺は他の男とは違うから、そして多分

We will like each other

お互いを好きになるだろう

And I see a future you, being wifey

そして未来の君が俺の奥さんになるのが見える

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好きで、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用している人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好きで、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用している人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

So I say, let's go on a date

だから俺はデートをしようと君に言う

You can pick the place

場所を選んでいいよ

Hell, you can pick the state

行きたい州を選んでも

I'll take you there, kind of like my label mate

俺の同僚かの様にそこへ連れて行く

I'll make reservations, there's no table wait

予約をするから、テーブルで待つ事はない

We can conversate, I'll give you compliments

俺達は会話をし、君におせじを言う

About how you're as fresh as a pack of mints

君がミントのパックよりも新鮮だとか

Girl you a dime, a full 10 cent

君は1から10の10, 完璧の10セント

I got it in my pocket, kind of like some lint

俺のポケットにも入っている、ポケットの糸くずの様に

And know I ain't no pimp

そして俺は遊び人なんかではない

And know I ain't no mack

そして俺は女を口説くのが上手くない

But judging by my game you wouldn't know that

でも、俺のトークを聞いたらそんな事は分からない

I'm genuine, so please believe me

俺は本物、だから言う事を信用して

I'm one of a kind, an endangered species

俺は世界でたった一人、絶減の危険にさらされた者

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好きで、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用している人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも

You like staying inside and you ain't going to clubs

君は家にいる事が好きで、クラブへは行かない

How you wanna stay home with someone you trust

君が信用している人と家にいたいという事

Girl I know what you like and girl I know what you love

俺は君が何を好きか分かる、そして何を大好きかも





それからもう3つはリアルのDance Studio のPV です。
こちらもなんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡









#41 know what you likeHOTな音楽を聞いてCOOLなダンスを見ていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#41 know what you like

Posted by Top(兔楓) at 10:27│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。