<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #60 In The Club Like (Remix)

#60 In The Club Like (Remix)

2010年07月11日

んにちわ(*・ω・)ノ
今回のPVは Young Joc がRLをfeat した 『In The Club Like (Remix) 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ In The Club Like by Yung Joc ft. RL ]


Lyrics:::::

We grind all week, now we all up in the club

俺達は一週間頑張り、今はクラブにいる

Wanna get tipsy, all drinks on us

酔いたいんだ、ドリンクは全て俺達のおごり

Had this pretty young thing all up in my ear

俺の耳元にはキレイな若い子

So I go and tell that girl what she wanna hear

だから俺は彼女が聞きたい事を言う

We in the club like, ooohhhh (x8)

俺達は良い感じでクラブにいる (x8)

We in the club like…

俺達は良い感じでクラブにいる

Hey, they call me RL, it's abbreviated

どうも、みんな俺の事をRLと呼ぶ、ニックネームだ

Had a couple of drinks, I'm inebriated

ドリンクを何杯か飲んで、俺は酔っている

You've been waiting all night and I finally made it

君は一晩中待っていて、俺はついにクラブへ

Hey ya'll, what it do?

みんな、元気している?

Hey, pass me a glass with something in it quick

ちょっと何でも良いからドリンクを俺にくれ

We just in like we Diddy's kids

P. Diddyの子供かの様に問題なくクラブに入り

But I'm already on the pretty chicks

しかし俺はすでにキレイな子を狙っている

So many I can't choose

多過ぎて、選べない

I start snapping

俺は指をスナップし始める

She starts rocking

彼女は体を左右に揺らす

We starting grinding

俺達はグラインドする

And she starts dropping

そして彼女は腰を落す

We about to get it popping

俺達は盛り上がる

She already knows I want it

俺が欲しいのは、彼女はもう分かってる

We grind all week, now we all up in the club

俺達は一週間頑張って、今はクラブにいる

Wanna get tipsy, all drinks on us

酔いたいんだ、ドリンクは全て俺達のおごり

Had this pretty young thing all up in my ear

俺の耳元にはキレイな若い子

So I go and tell that girl what she wanna hear

だから俺は彼女が聞きたい事を言う

We in the club like, ooohhhh (x8)

俺達は良い感じでクラブにいる(x8)

We in the club like…

俺達は良い感じでクラブにいる

I'm wanting that

俺は彼女を求めている

Her hair did but I'm trying to get a nightcap

彼女の髪はキレイに整っているけど、俺は今夜Hがしたい

So I stay in her ear, tell her what she wanna hear

だから俺は彼女の耳元で囁く、聞きたい事を言ってあげる

She giggling so I know that she like that

彼女がクスクス笑っているから脈があるのが明らか

Yeah, we on the right track

そう、俺達は良い方向に向かっている

She'll be on my mic, if I hit her with the right rap

彼女へのラップが上手かったら、彼女は俺のマイクを握るだろう

Her friends are gone

彼女の友達はもう帰った

I tell her I'll take her home

家まで送ってあげると彼女に言う

For now I just hit her with my two step

今のところは、彼女に2ステップの踊りで迫る

I start snapping

俺は指をスナップし始める

She starts rocking

彼女は体を左右に揺らす

We starting grinding

俺達はグライドする

And she starts dropping

そして彼女は腰を落とす

We about to get it popping

俺達は盛り上がる

She already knows I want it

もう俺が彼女の事を求めているが分かる

We grind all week, now we all up in the club

俺達は一週間頑張って、今はクラブにいる

Wanna get tipsy, all drinks on us

酔いたいんだ、ドリンクは全て俺達のおごり

Had this pretty young thing all up in my ear

俺の耳元にはキレイな若い子

So I go and tell that girl what she wanna hear

だから俺は彼女が俺から聞きたい事を言う

We in the club like, ooohhhh (x8)

俺達は良い感じでクラブにいる(x8)

We in the club like…

俺達は良い感じでクラブにいる



SLではRLでは実現できないことをすることが多いと思うんですけど。。。
SLしてるとRLの時間が足りないとか、寝不足。。。なのになんでSLって楽しいのかなぁ。。。
今はすっごくSLが楽しいです・゚・(´∀`*)゚
早く夏のビーチに似合いそうなネイルを完成させなきゃ(≧∇≦)Vイェーイ♪



#60 In The Club Like (Remix)HOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#60 In The Club Like (Remix)

Posted by Top(兔楓) at 07:56│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。