<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #68 Over

#68 Over

2010年07月19日

んにちわ(*・ω・)ノ
今回のPVはDrake の 『 Over 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ Over by Drake ]


Lyrics:::::

Young Money

Young Money

I know way too many people here right now that I didn't know last year

去年は俺を知らなかったが 今は知っている人がたくさんいる

Who the fuck are y'all?

お前らはみんな誰だ?

I swear it feels like the last few nights we've been everywhere and back

ここ数日の夜は あらゆる場所へ行って帰って来た様な感じになっている

But I just can't remember it all

でも 俺は全てを思い出せない

What am I doing? What am I doing?

俺は何をしている? 俺は何をしている?

Oh yeah, that's right, I'm doing me, I'm doing me

そうだ すべき事をしている 俺がすべき事をしている

I'm living life right now man

俺は今 人生をフルに行きている

And this what I'm a do til it's over, til it's over

そして俺は人生が終わるまでやり続ける 終わるまで

But it's far from over

だが まだ終わりからはほど遠い

Alright, bottles on me, long as someone drink it

誰かが飲みさえすれば ボトルは俺のおごり

Never drop the ball, fuck are y'all thinking?

ボールは絶対に落とさない お前らは何を考えている?

Making sure the Young Money ship is never sinking

このYoung Moneyって言う船が一生沈まない様に心がけている

Bout to set it off in this bitch, Jada Pinkett

俺は“Set It Off”の映画の様にこの場を盛り上げる所 Jada Pinkett

I shouldn't have drove, tell me how I'm getting home?

運転して来るんでは無かった 俺はどうやって帰るんだ?

You too fine to be laying down in bed alone

独りでベッドに寝るには君はキレイ過ぎる

I could teach you how to speak my language, Rosetta Stone

君に俺流の言葉の話し方を教えられる Rosetta Stone

I swear this life is like the sweetest thing I've ever known

このアーティストとしての人生は俺が知る中でもっともヤバイ

About to go Thriller, Mike Jackson on these n*ggas

俺はこれからマイケル・ジャクソンのThrillerの様にヒットする

All I need's a fucking red jacket with some zippers

俺に必用なのはチャックが付いた赤い革ジャン

Super good smiddoke, a package of the Swishers

超ヤバイ草にSwisherの葉巻

I did it overnight, it couldn't happen any quicker

俺は一晩で人気を手にした どんなに早くてもそれ以上は無理だ

Y'all know them? Well, fuck it, me either

お前らはそこの人を知っているが?まあ 良いか 俺も知らない

But point the biggest skeptic out, I'll make him a believer

でも 最も疑り深い人を指摘してくれたら そいつを俺のファンにする

It wouldn't be the first time I done it, throwing hundreds

俺が金をバラまいたのは初めてではない 百ドル札を投げて

When I should be throwing ones bitch, I run it

一ドル札を投げるべきだった 俺の時代だ

I know way too many people here right now that I didn't know last year

去年 俺が知らなくて 今は知っている人がとてつもなく居る

Who the fuck are y'all?

お前らはみんな誰なのだ?

I swear it feels like the last few nights we've been everywhere and back

ここ数日は 何処にでも行って帰って来た様な感じになっている

But I just can't remember it all

しかし俺は全てを思い出せない

What am I doing? What am I doing?

俺は何をしている? 俺は何をしている?

Oh yeah, that's right, I'm doing me, I'm doing me

そうだ 俺は俺がするべきの事をしている 俺がするべきの事をしている

I'm living life right now man

俺は今 人生をフルに行きている

And this what I'm a do til it's over, til it's over

そして俺は人生が終わるまでやり続ける 終わるまで

But it's far from over

しかし終わりからはほど遠い



最近、大好きなダンスをお休みしていて、動画も全く撮っていませんが
また始めたいなぁと思っています。(≧∇≦)V♪



#68 OverHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#68 Over

Posted by Top(兔楓) at 10:30│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。