<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #80 Tonight

#80 Tonight

2010年08月04日

はようございます(*・ω・)ノ
今回のPV は Jason Derulo の『 Tonight 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ Tonight by Jason Derulo ]


Lyrics:::::

If only for tonight you could be the only one

今夜だけでも、君がたった一人に

You could be the only one for me

君がたった一人、俺だけの女になれる

Only takes tonight, as the tour guide to your fantasy

今夜、君の夢のツアーガイドになっただけで

In my arms is where you wanna be

君は俺の両腕の中に入りたくなる

Hey baby are you going my way?

ベイビー、もしかして俺と同じほうへ行くの?

Well today must be my lucky day

今日はラッキーな一日に違いない

I've never seen another girl like you in my life

君みたいな女性は今まで見た事無い

It's getting late and you're all alone

日が暮れてきて、君は一人

Would you like if I walked you home?

家まで送ってあげようか?

Since tonight is a beautiful night

今夜は美しい夜なのだから

So we walk and we talk

そして俺達は歩き、話した

With the moon and the stars as our light

月と星が俺達の明かりになって

Got my heart beating like yeah

俺の心臓は嬉しい気持ちででドキドキ鳴って

You got me serenading you through the night

一晩中、俺は君の為にセレナーデを歌っている

Just give me one night with you baby

ベイビー、俺に君との一夜をちょうだい

If only for tonight you could be the only one

今夜だけでも、君がたった一人に

You could be the only one for me

君がたった一人、俺だけの女になれる

Only takes tonight, as the tour guide to your fantasy

今夜、君の夢のツアーガイドになっただけで

In my arms is where you wanna be

君は俺の両腕に入りたくなる

Right here shorty, cause uh

こっちへ来て

Do you hear the crickets singing baby?

コオロギの鳴き声が聞こえるだろう?

They only sing for the prettiest ladies

コオロギは一番奇麗な女性の為にしか鳴かない

How does it know that you're incredible?

コオロギがどうして君が美しいのか分かるのかって?

Smile is so amazing

君のスマイルは素敵だ

Eyes are captivating

君の目は魅感的

My heart is racing to the rhythm that your sexy body is making

俺の心臓は君のセクシーな体が奏でるリズムと共に鳴っている

So we walk and we talk

そして俺達は歩き、話した

With the moon and the stars as our light

月と星が俺達の明かりになって

So amazing, you got me serenading you through the night

なんて素晴らしいんだ、 一晩中俺は君の為にセレナーデを歌っている

If only for tonight you could be the only one

今夜だけでも、君がたった一人に

You could be the only one for me

君がたった一人、俺だけの女になれる

Only takes tonight, as the tour guide to your fantasy

今夜、君の夢のツアーガイドになっただけで

In my arms is where you wanna be

君は俺の腕の中に入りたくなる




#80  TonightHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#80  Tonight

Posted by Top(兔楓) at 09:28│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。