<%Site_name_short%> > HOME > Music & Movie♫ > #81 Monster / Lady Gaga

#81 Monster / Lady Gaga

2010年08月05日


んにちわ(*・ω・)ノ
今回のPV は Lady Gaga の『 Tonight 』 です。
なんかイイかも。。。(●´艸`)( ´艸`○)♡





[ Monster by Lady Gaga ]


Lyrics:::::

Look at him

彼を見て

Look at me

私を見て

That boy is bad and honestly

その男は厄介者で正直

He's a wolf in disguise

彼は猫をかぶった危険人物

But I can't stop staring in those evil eyes

でも、私は彼の悪魔のような目を見つめる事が止められない

I asked my girlfriend if she'd seen you round before

女友達にあなたを見た事があるか聞いてみた

She mumbled something while we got down on the floor

彼女はダンスフロアへ行く最中に何かつぶやいた

Baby, we might've fucked not really sure, don't quite recall

ヤッタかも知れないけどよく分からない、覚えてない

But something tells me that I've seen him, yeah

でも彼を見た事ある気がするわ

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster-er-er-er-er

あの男はモンスター

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(I love that girl)

(俺はその女を愛している)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(I love that girl)

(俺はその女を愛している)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)

He licked his lips

彼は唇を舐めて

Said to me

私に言った

Girl you look good enough to eat

君は食べられる位可愛く見える

Put his arms around me

私に腕を回してきた

Said “Boy now get your paws right off me”

私は“すぐに離して”と言った

I asked my girlfriend if she'd seen you round before

女友達にあなたの事を見た事があるか聞いてみた

She mumbled something while we got down on the floor

彼女はダンスフロアへ行く最中に何かつぶやいた

Baby, we might've fucked not really sure, don't quite recall

ヤッタかも知れないけど、よく分からない、覚えてない

But something tells me that I've seen him, yeah

でも彼を見た事がある気がするわ

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster

あの男はモンスター

M-M-M-Monster

モンスター

That boy is a monster-er-er-er-er

あの男はモンスター

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(I love that girl)

(俺はその女を愛している)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(I love that girl)

(俺はその女を愛している)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

Instead he's a monster in my bed

彼は私のベッドの中のモンスター

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

Instead he's a monster in my bed

彼は私のベッドの中のモンスター

I wanna Just Dance

私は踊りたいだけなの

But he took me home instead

でも彼は、私を家へ連れて行った

Uh oh! There was a monster in my bed

ヤバイ!私のベッドにモンスターが居た

We French kissed on a subway train

私達は地下鉄の中でフレンチキスを

He tore my clothes right off

彼は私の服を破り捨てた

He ate my heart and then he ate my brain

彼は私のハートを食べ、そして頭まで食べた

Uh oh, uh oh

ヤバイ、ヤバイ

(I love that girl)

(俺はその女を愛している)

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

He ate my heart

彼は私のハートを食べた

(Wanna talk to her, she's hot as hell)

(彼女と話がしたい、彼女は超キレイ)




#81 Monster / Lady GagaHOTな音楽を聞いていると元気になりますね♪
では(*ゝω・*)ノです!
#81 Monster / Lady Gaga

Posted by Top(兔楓) at 10:21│Comments(0)Music & Movie♫

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • LINEで送る

同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事画像
#273水樹奈々 WILD EYES
#272水曜日のカンパネラ『桃太郎』
#271David Bowie/Space Oddity
#270タマシイレボリューション
#269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』
#268New Year's Day
同じカテゴリー(Music & Movie♫)の記事
 #273水樹奈々 WILD EYES (2017-06-01 01:12)
 #272水曜日のカンパネラ『桃太郎』 (2016-02-08 10:56)
 #271David Bowie/Space Oddity (2016-01-14 03:28)
 #270タマシイレボリューション (2016-01-11 13:09)
 #269水曜日のカンパネラ『ドラキュラ』 (2016-01-08 18:22)
 #268New Year's Day (2016-01-03 07:29)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。